Diumenge que ve 12 de juliol, a les 19.30 h. en la Plaça Verge de la Llum, María Gil oferirà un concert de jazz fusió per a tots els públics.
Us esperem!
Diumenge que ve 12 de juliol, a les 19.30 h. en la Plaça Verge de la Llum, María Gil oferirà un concert de jazz fusió per a tots els públics.
Us esperem!